AZU AZRAFF


ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

All About Me ^^v
Assalamualaikum
 Saya Muhammad Azu Azraf bin Zainulddin , 
just call me Azu, umur saya 17 tahun, stay dekat area sentul, warna kesukaan saya 
Ungu/Purple, suka meluang kan masa bersama-sama kawan-kawan, 
family, suka menyanyi, dan suka pada muzik,
 mempunyai dua orang adik-beradik,
saya ni agak kebudak-budak kan, dari perangai saya, semua orang mesti 
fikir yang saya ni selalu 'happy' orang nya, tapi memang itu yang selalu saya mahu kan, biar semua orang tahu yang saya 'happy' tapi sebalik nya dalam hati ni, saya suka bergurau, tapi kadang-kadang 
over sikit gurauan saya itu,  saya sayang semua kawan-kawan saya, and yang paling special off course
My Family, okey, that all about me. :)

0 comment[s] | back to top